پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226928
حجاب موگريني سوژه غربي ها شد/روسري به سر در تهران؛بدون روسري در رياض!
تاریخ انتشار : 1395/08/16 09:18:24
نمایش : 1229
مسوول سياست خارجي اتحاديه اروپا به تازگي در سفري به ايران و سپس عربستان سعودي با مقام هاي دو کشور ديدار و گفت وگو کرد اما اين ديدار از نظر نوع پوشش اين مقام زن اتحاديه اروپا در اين دو کشور اسلامي مورد توجه رسانه هاي غربي قرار گرفت.
به گارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فدريکا موگريني پس از سفر به ايران وگفت گو با مقام هاي اين کشور، روز دوشنبه (۳۱ اکتبر-۱۰ آبان) در سفري به رياض با "سلمان بن عبدالعزيز" پادشاه عربستان سعودي و "نزار مدني" وزير مشاور اين کشور در امور خارجه گفت وگو کرد.

 

به نوشته خبرگزاري‌ رسمي عربستان، موضوع گفتگوي دو طرف در اين ديدارها مسائل منطقه‌اي به ويژه جنگ‌هاي سوريه و يمن بوده است.

 

خانم موگريني شنبه 8 آبان، ۲۹ اکتبر در سفري به ايران گفتگوهاي مشابهي با حسن روحاني و جواد ظريف، رييس جمهوري و وزير خارجه ايران، انجام داده بود.

 

آن‌گونه که در عکس‌هاي مربوط به اين دو سفر ديده مي‌شود، موگريني در ديداربا مقام هاي ايران روسري بر سر دارد اما با مقام هاي عربستان آزادانه و بدون پوشش سر ديدار کرده است.

ديدار موگريني با روحاني در تهران

 

موگريني در ديدار با شاه سعودي

 

ديدار موگريني با وزير خارجه ايران در تهران

 

ديدار موگريني با نزار مدني وزير مشاور عربستان در رياض


منبع:العالم

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html